Erotske Priče

Zimska strast

Bila je to zima kao ni jedna do sada,snijeg je jako napadao i hladnoća se teško pobijeđivala…Božić se bližio a moje društvo i ja smo se spremali na izlet u malo brdsko mjesto koje je pružalo sve ono što smo trebali, a to je izolacija od svih. Oduvijek sam voljela skijanje i snjeg, tako da sam jedva dočekala taj dan da krenemo…Išlo nas je 10, pa smo organizirali dva auta sa dovoljno mjesta za sve kovčege i one zimske neophodne stvari…Spremanje je teklo po planu, iako sam trebala još par sitnica da bi bila totalno opremljena za avanturu.Erotske priče

Kako sam studentica i živim sa cimericama ,jer je to bio jedini način da preživimo novčane izdatke, bila sam svjesna da neće biti lako kupiti sve što mi je potrebno ali štedila sam dugo vremena i uspjela sam skupiti dovoljno novca da kupim sve.  To jutro uputila sam se sa cimericom Natašom u šoping i već u prvom dućanu kupila sve što je trebalo, a onda smo se uputile na kavu u obližnji kafić….Irena hajde da usput svratimo i do Deana na posao, da se još sve dogovorimo, pitala me Nataša ,a ja sam prihvatila…Dean je bio naš dugogodišnji prijatelj i između nas nikad nije bilo iskri, a ni kemije ,na bilo koji način i uistinu sam ga voljela kao prijatelja i ništa više sve do tog izleta.  Dean je bio u velikom poslu, jer se trudio što prije dovesti sve na svoje mjesto i privesti kraju svoje obaveze, pa smo se kratko dogovorili za polazak…Subota je došla i mi smo se skupili svi kod mene i popili kavu, pa je počelo ukrcavanje u aute i napokon smo krenuli.  Oko nas se sve  izmjenjivalo,sve drveće je od sive boje dobivalo onu snježnu bijelu i mi smo se veselili snjegu….Nakon par sati putovanja, stigli smo do njegove kuće, koja je bila okružena šumom i bjelinom, totalna idila….Ušli smo i unjeli torbe i skije pa se smjestili i skupili u dnevnom da se odmorimo i opustimo uz toplo vino, koje je u međuvremenu skuhala Nataša…Kako je prijalo onako toplo i omamljujuće. Dečki su naložili vatricu u kaminu i veselje je počelo…Te  večeri smo kratko ostali budni, valjda od umora i uzbuđenja, pa smo brzo otišli svako u svoj krevet i ubrzo zaspali. Drugo jutro ustali smo i doručkovali,toplo se obukli i uputili u šumu sa skijama,tražili smo neku padinu gdje bi mogli neometano skijati, a Dean nas je sigurno vodio prema jednoj predivnoj uzvisini….Na putu prema strmoj padini svi smo se zabavljali i vladala je vesela atmosfera ,da nismo ni skužili kako smo brzo stigli…Malo po malo smo se pripremili i spust je počeo…Ja sam išla predzadnja a Dean zadnji radi sigurnosti. Bila je to čista uživancija i onaj hladni zrak koji je klizio po licu, uljevao je neki adrenalin u sve to….

Erotske pričeDok smo tako skijali i spuštali se prema dolini, osjećala sam neko veselje i mir u sebi, to je prava terapija za stres koji svakodnevno ostavlja grad na nas….Skupili smo se i uputili prema kuči pomalo umorni i gladni…Večer je opet protekla uz vino i dobru klopu, a ni tema nije nedostajalo, pa je tako Dean predložio da se sutra ujutro uputimo u špilju u blizini i da malo razgledamo…To me razveselilo jer volim špilje i tajanstvena mjesta, pa sam jedva dočekala drugi dan. Noć je protekla mirno i kad smo ujutro ustali, pojeli smo i krenuli u špilju uz upozorenje da se toplo obučemo,a to smo i napravili…Put do tog slikovitog mjesta bio predivan i oduzimao je dah, u zraku se osjećao Božić i ono blagdansko raspoloženje bilo je na vrhuncu….Negdje na pol puta društvo je naglo odlučilo otići drugim putem, jer se nisu htjeli smrzavati u špilji, pa su se vratili ,a samo radi mog nagovaranja, Dean je odlučio da odemo nas dvoje i da mi ispuni tu želju. Ulaz u špilju bio je uzak i učinilo mi se da unutra nema mjesta za hodanje, ali kad smo ušli takva ljepota da sam zastala i duboko uzdahnula od oduševljenja…Dean se nasmijao i povukao me dublje u nju cijelo vrijeme pričajući o njoj i o tome kako je kao mali već sve proučio. Hodajuči polako kroz veličanstvenu ljepotu, nisam ni shvatila da stojim na rubu neke rupe i uskoro sam klizila nizbrdo a Dean se bacio da me uhvati i čvrsto me držeći za ruke, ja sam povukla i njega sa sobom…Sreća brzo smo se zaustavili u djelu špilje gdje je sve bilo obasjano od vode, koja je stvorila prekrasan mali bazen…Dean se brzo pribrao i provjerio ozljede ali na sreću bili smo ok i ja i on, samo problem je bio što se nismo mogli popeti nazad, bilo je prestrmo…Stisnuo me uz sebe i tiho me tješio bar imamo vode i nešto hrane pa dok nas spase preživjet ćemo. Dean kojeg do tad nisam gledala ni na koji drugi način nego kao frenda, u mojim očima narastao je i postao nekako privlačan..

Erotske pričeNjegova crna kosa i te velike crne oči meni su ulile povjerenje i odmah sam osjetila olakšanje da je on uz mene.  Pregledao je špilju i zaključio da je bolje da ne mrdamo nigdje, jer bi to bilo uzalud, pa je onako ležerno izvadio sendviče i počeo jesti,ogladnila sam, pa sam mu se pridružila…Stisnula sam se uz njega i opustila, a on me zagrlio i šutio. U jednom trenu, dok sam razmišljala uhvatila me panika, što ako nas nikad ne nađu,što će biti sa nama, nisam ni osjetila da sam zaplakala…Dean me stisnuo uz sebe i podignuo moju glavu prema sebi, pa me tako strasno poljubio da sam ostala zatečena…Nisam mu mogla odoljeti i ubrzo smo strastveno razmjenjivali nježnosti u toj prekrasnoj špilj…Ljubio me po vratu, pa laganim potezima jezika klizio prema mojim sisama,rukom je prelazio preko jakne i ja sam istog trena krenula sa skidanjem. Neznam zašto, ali željela sam ga ludo i to odmah i do sad takvu strast nisam osjetila. kad sam skinula i posljednji komad odjeće sa sebe on je gledao zapanjen u mene i samo tiho prozborio…PREDIVNA SI IRENA….Nisam znala što mu odgovoriti i samo sam se bacila u njegov zagrljaj…On se brzo snašao pa je moju sisu stavio u usta i gutao je i grickao što je u meni samo izazivalo još veće uzbuđenje….

Erotske pričeMoje bradavice su stajale nakostriješene kao vrhovi planina a nije pomagala ni hladnoća koja je klizila niz kožu….Dirao me je gdje god je stigao ,a ja sam stenjala od uzbuđenja. U svom tom metežu i strasti, ja sam gurnula ruku u njegove hlače i u ruci mi se našao njegov kurac, koji je bio već jako tvrd….Ahhhhhhhhh…..Uzdahnula sam,bila sam u totalnom transu da jednostavno nisam ni shvatila da ga stavljam u usta….Bio je veličanstven i jak i ja sam jednostavno gurala tu moćnu alatku sve dublje u svoje grlo,a jednom rukom sam mu gnječila nježno jaja…On je stenjao a to me samo još više raspaljivalo i pomalo gutajući njegov kurac, klizila sam sa njega prema jajima i njih stavila u usta….Dean se počeo tresti od uzbuđenja a ja sam bila tog trena spremna  sve učiniti za njega. Povlačila sam mu kožicu gore dolje i šetala od vrha kurca do jaja izmjenjujući pokrete….dean me podigao prema sebi i stavio me u krilo dok je jednom rukom namještao kurac u moju pičku…Krenula sam laganim ritmom jahati po njemu ali on je želio sve jače i brže pa se u jednom trenu kroz mene počeo buditi vulkan i ja sam doživjela orgazam i to tako jak da sam ostala bez daha…On me još nabijao na sebe i čula sam njegovo glasno stenjanje,a onda je svršio i on…Držao me je tako na sebi neko vrijeme i ja sam jednostavno ustala i obukla se. Neko vrijeme smo šutjeli a onda je zazvonio mobitel i Dean se javio…Vani je večpala noć i naši su se zabrinuli gdje smo. Dean im je objasnio što nam se desilo pa su ubrzo stigli sa pomoći u špilju…Te večeri kad smo stigli u njegovu kuću on nije progovorio samnom ni riječi a da budem iskrena nije bilo ni potrebe,znali smo šta se desilo i to je bilo to…Drugo jutro pokucao mi je na vrata sobe i donio mi doručak a sa osmjehom na licu poljubio me…Od tada su prošle dve godine a mi smo još skupa i planiramo vjenčanje upravo ispred te špilje koja nas je spojila zauvijek…

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 glas, prosječno: 3,67 od 5)

Categories:   Erotske priče

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.